"Το μυαλό του παιδιού δεν είναι δοχείο που πρέπει να το γεμίσεις αλλά φωτιά που πρέπει να την ανάψεις".
Πλούταρχος

Ασκήσεις για το σπίτι (για 28/4/2010)

0 σχόλια
Γλώσσα
Ασκήση κλισης ρημάτων στο τετράδιο γλωσσικών ασκήσεων
Αντιγραφή και ορθογραφία το λεξιλόγιο της σελ. 25 από το βιβλίο μαθητή.
Συμπλήρωση σταυρολέξου σελ. 25
Τετράδιο εργασιών
άσκηση 3. σελ. 38.

Μαθηματικά
υπόλοιπο εργασίας 1 σελ 105
τετράδιο εργασιών: σελ 6.,  δ' τεύχος,  ασκ. 1 &3

Ιστορία
κεφ 32.

Την Παρασκευή 30/4/2010 να έχετε μαζί σας την ιστορία και τα μαθηματικά σας.

Την Παρασκευή 7/5/2010 θα γράψουμε επαναληπτικό διαγώνισμα στα μαθηματικά  στα κεφ. 35-40

Ασκήσεις για το σπίτι

0 σχόλια
Γλώσσα

Την Παρασκευή 23 Απριλίου 2010 γράφουμε διαγώνισμα στην 10η ενότητα.
Για Σ/Κ τα παιδιά έχουν την άσκηση 3 από το τετράδιο εργασιών σελ. 35.

Μαθηματικά
Ασκήσεις επανάληψης  σελ 100 -101

Μελέτη περιβάλλοντος
βιβλίο μαθητή :σελ. 142-143

θρησκευτικά
κεφ. 32, σελ 86 - 89

ΑΥΡΙΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΕΥΕΛΙΚΤΗΣ  ΖΩΝΗΣ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ, ΓΙ'ΑΥΤΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΝΑ ΈΧΟΥΝ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΖΙ.

Ασκήσεις για το σπίτι

0 σχόλια
Γλώσσα
Όλες τις ασκήσεις της σελίδας 19 του βιβλίου μαθητή (γ' τεύχος)

Μαθηματικά
Δεν προχωρήσαμε

Μελέτη Περιβάλλοντος
 σελ 139 -141 (Πολύ καλά το αξίζει να διαβάσουμε)

Ασκήσεις για το σπίτι

0 σχόλια
Γλώσσα:
Άσκηση κλίσης ουδέτερων ανισοσύλλαβων ουδέτερων ουσιαστικών.

Μαθηματικά
Δεν προχωρήσαμε

Ιστορία
Δεν προχωρήσαμε

Επίσκεψη ομάδας από τις εκδόσεις "ΕΡΕΥΝΗΤΕΣ"

0 σχόλια
Σήμερα την Δ τάξη επισκέφτηκε μια ομάδα από τις εκδόσεις Ερευνητές. Ενημέρωσαν τα παιδιά για την κυκλοφορία δυο νέων βιβλίων κυρίως όμως έδειξαν στα παιδιά πτυχές της ζωής στην Αθήνα του Περικλή. Τα παιδιά συμμετείχαν απαντώντας σε ερωτήσεις. Στο τέλος  τα παιδιά έπαιξαν ένα επιδαπέδιο παιχνίδι.

Οι διατροφικές συνήθειες των μαθητών

0 σχόλια

Στα πλαίσια του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος, οι μαθητές της τάξης μας πραγματοποίησαν μια μικρή έρευνα για τις διατροφικές συνήθειες των μαθητών του σχολείου μας. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 16 Απριλίου 2010. Το δείγμα της έρευνας ήταν 21 μαθητές. Τα αποτελέσματα τις έρευνας συνοψίζονται στα ακόλουθα:

Α. Διατροφικές συνήθειες στο πρωινό

Τι τρως για πρωινό

Αγόρια

Κορίτσια

Σύνολο

Τοστ

1

2

3

δημητριακά

2

 

2

γάλα

7

4

11

άλλο

5

  

Σύνολο

15

6

21


Β. Κατανάλωση λαχανικών

Κατανάλωση λαχανικών την εβδομάδα

Αριθμός παιδιών

0 φορές την εβδομάδα

0

1 φορά την εβδομάδα

5

2 φορές την εβδομάδα

1

3 φορές την εβδομάδα

4

Περισσότερες από 3 φορές/εβδομάδα

11

Σύνολο

21


Γ. Κατανάλωση κρέατος

Κατανάλωση κρέατος ανά εβδομάδα

Αριθμός παιδιών

0 φορές την εβδομάδα

1

1 φορά την εβδομάδα

4

2 φορές την εβδομάδα

5

Περισσότερες από 2 φορές την εβδομάδα

11

Σύνολο

21


Δ. Κατανάλωση υγρών

Συχνότητα κατανάλωσης υγρών

0 φορές

2 φορές

>2 φορές

Σύνολο

γάλα

1

2

1

4

αναψυκτικό

1

4

2

7

Φυσικός χυμός

1

5

4

10

Σύνολο

4

11

7

21

Συμπεράσματα

  • Παρατηρώντας κανείς τα αποτελέσματα της έρευνας θα μπορούσε να πει κανείς ότι η κατανάλωση κρέατος είναι αρκετά υψηλή. Για μια πιο υγιεινή διατροφή η κατανάλωση κρέατος θα μπορούσε να μειωθεί.
  • Το ίδιο θα μπορούσε να πει κανείς και για την κατανάλωση αναψυκτικών. Η κατανάλωση τους, θα μπορούσε να μειωθεί.
  • Υπάρχει μια αντίφαση ως προς την κατανάλωση γάλατος. Ενώ 11 παιδιά δηλώνουν ότι πίνουν γάλα για πρωινό, μόνο 4 παιδιά διαλέγουν το γάλα στην ερώτηση για τη συχνότητα κατανάλωσης. Επομένως για την κατανάλωση γάλατος τα αποτελέσματα μπορούν να θεωρηθούν μη έγκυρα.


 

Ασκήσεις για το σπίτι για την Τετάρτη 14 Απριλίου 2010

0 σχόλια
Γλώσσα:
Αντιγραφή και ορθογραφία ασκ. 3 σελ. 95 (β' τεύχος Βιβλίου Μαθητή)
Επανάληψη κανόνες συλλαβισμού (από παλαιότερη φωτοτυπία που έχει μοιραστεί στα παιδιά)

Μαθηματικά

Ιστορία:
Πολύ καλό διάβασμα: Αυτά που σημειώσαμε στο τετράδιο της ιστορίας (δηλ. τη χρονογραμμμή των κλασικών χρόνων μέχρι το 362 π. Χ. ).
Τη Δευτέρα 19-04-2010 Θα γράψουμε τεστ στην ιστορία στα κεφάλαια 27, 28 και 29
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΡΟΒΟΛΕΣ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Χάρης Λεμονιάς 2010. Από το Blogger.